mam prosbe o pomc - cos z monitorem nie tak :(

Autor: Siuto (siuto_at_o2.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 23:26:44 MET

monitor smigal mi do dzisiaj bez problemu.
no i kolo poludnia sprawdzalem komp programem antywirusowym i normalka
monitor sie wylaczyl (skanowanie trwalo jakas godzinke :)
nastepnie jak przysiadlem to zczelem sie bawic ustwieniami odswiezania i
dalem chyba mu 100 Hz - kom sie zaburzyl i pokazal ze tak czestotliosc
odswiezania nie moze miec miejsce no to dalem OK ale tutaj wlasnie
niespodzianka komp ustawil mi jakas tam inna czestotliwos sam (niepamietam
juz jaka). szybko sam recznie posutawialem, powyciagalem obraz i jest na oko
OK ale cos mi nie pasi jakies to wszystko takie bez kontrastu, ostrosci no
mniejsza z tym.
wylanczam kompa a tutaj zamiast wylaczenia sie na samym koncu monitora i
napisu chyba "off mode" pojawia sie napis "agigng mode" i nmonitor sie
ponownie sam wlancza !
co mam teraz zrobi by tego recznie nie trzeba bylo monitora za kazdym razem
wylanczac?
a moze monitor zostal uszkodzony przez te zabawe z czestotliwosciami?

--
Pozdrawiam
Siuto