Re: telewizja w komputerze...

Autor: Wojciech K \( no spam \) (cgi_at_no_spam.interia.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 21:26:51 MET

w wiadomości: buujsj$gqs$1_at_atlantis.news.tpi.pl , użyszkodnik " LUKIMUKI "
 podając adres lukimuki_at_interia.pl spłodził(a) co następuje:

> no...chce miec telewizje w komputerze i mam karte radeon 9200 SE i
> jak mam zrobic zeby wszystko dzialalo (kabel + program)??

Mam auto z silnikiem spalinowym o pojemności 1500
Zdecyduj sie : http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=2106
skąd ja mam wiedzieć czy twoja karta ma jakieś wejścia wyjścia
czy ma tuner etc
JA Ci powiem TAK : nie masz na to szans ! żeby w twoim kompie byla TV !
No ja nie mam siły ... zadzwoń do kogoś kto się zna na komputerach do
jakiegoś serwisu czy cuś .
Oni Ci wszystko wytłumaczą ... ja pasuję.

--
Wojciech K
http://190.pl/  Portal o sieciach: www.190.pl/portal/