Re: telewizja w komputerze...

Autor: lm (lmodzel_at_nie.spamuj.wp.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 22:39:14 MET

Użytkownik "Wojciech K ( no spam )" <cgi_at_no_spam.interia.pl> rozpisał się w wiadomości news:buukei$jd0$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
[...]
[...]
> Oni Ci wszystko wytłumaczą ... ja pasuję.

Do Wojciech K (no spam)
Myślę że zamiast się tak rozpisywać warto udzielić odpowiedzi:

Do LUKIMUKI:
Aby oglądać telewizję w komputerze (oglądać, zgrywać itd.) potrzebny jest dodatkowy sprzęt czyli tzw. "tuner TV" - sama karta graficzne nie wystarczy. Dalej synku niech Cię google prowadzą.