Re: Wyciszyc coolera

Autor: Jeffrey (spass_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 21:26:00 MET

> Witam!
> Od pewnego czasu posiadam nowy komputer. Niestety nie majac zbyt
duzego
> wyboru na procesor zalozylem GlacialTecha 2510 PRO. Jest w miare
wydajny,
> ale chodzi jak suszarka!!!. Ma ok 4500 obrotow. Teraz mam zamiar
kupic
> FanMata aby spowolnic go troche. Boje sie jednak ze temperaturka za
mocno
> skoczy. Czy mam jakies alternatywne rozwiazanie? Czy mozna na niego
zaloyc
> [...]

nie wiem jaki masz radiator ale ja trenowałem mego bartona 2500_at_3200
na boxowym radiatorze i coolerze (3200obr,) i było cool max 56 st.C
ale w obudowie mam wentylator na minimalnych obrotach
prawdę mówiąc to w moim zestawie najgłośniejszy jest zasilacz i
twardziel WD120 8MBcache który wnerwiająco gwiżdże
Jeffrey