Wyciszyc coolera

Autor: black_grizzly (black_grizzly_at_op.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 20:07:36 MET

Witam!
Od pewnego czasu posiadam nowy komputer. Niestety nie majac zbyt duzego
wyboru na procesor zalozylem GlacialTecha 2510 PRO. Jest w miare wydajny,
ale chodzi jak suszarka!!!. Ma ok 4500 obrotow. Teraz mam zamiar kupic
FanMata aby spowolnic go troche. Boje sie jednak ze temperaturka za mocno
skoczy. Czy mam jakies alternatywne rozwiazanie? Czy mozna na niego zaloyc
jakis 80mm wentyl innej firmy? Jesli tak to jaki? Czy mam wymienic caly
cooler? Zalezy mi zeby nie poswiecac zbyt duzo pieniedzy.
Pozdrawiam
Kaniacz
Barton 2500_at_3200
Abit NF7-S
Creative GeForce 4 Ti 4600 128MB DDR RAM
512 MB RAM PC 3200
MAXTOR 200GB SATA