Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: Kobi (kobi_7_7_7_at_go2.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 18:07:05 MET

Uzytkownik "GLide" <glide_at_terramail.pl> napisal w wiadomosci
> Kobi - przyjacielu. Pokaz mi plyte z ktora nikt nigdy nie mial
> problemu...
Chyba nie twierdzisz, ze statystycznie bedzie mniej wadliwych plyt
Asrock-a?

> Powiedz mi ile modeli dyskow IBM sprawialo problemy???
>
> Musze przyznac, ze bardzo szybko potrafisz wydac osad nie stroniac
> przy tym kompetnie od generalizowania. Szkoda.
Nie generalizuje - nigdy nie powiem, ze jakis konkretny produkt jest
zawsze zly. Chodzi glównie o statystyki. Powiedz mi - czemu w wiekszosci
sklepów nie sprzedaje sie Hitachi/IBM-a? Dlaczego nie czesto slyszy sie
aby ktos polecal ten sprzet? Oczywiscie - mozna kupic
WD/Seagate'a/Maxtora zamiast Hitachi i tez miec problemy. Ale po raz
kolejny - statystycznie chyba lepiej wypada WD. A co do IBM-ów - sporo
ludzi je reklamowalo, mialo z nimi problemy. A ze ktos poprosil o
doradzenie mu w kupnie komputera to chyba lepiej polecic mu jak
najlepszy sprzet w danym przedziale cenowym.

> Pozdrawiam
> GLide
Ja równiez ;-)
Kobi

--
*** Epox 8RDA3I / Duron 800_at_1000MHz 125MHz FSB @ 1.75V ***
** TwinMOS 256MB 333MHz 6-2-2-2 / Chieftec HPC-360-202 ***