Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 16:24:05 MET

On Fri, 23 Jan 2004 11:28:01 +0100, "Kobi" <kobi_7_7_7_at_go2.pl> wrote:

>Nie odwracam kota ogonem - Epox ma lepszy support - plyta AsRock - pare
>postow dalej - juz ktos ma problemy.. o to mi chodzi.

Kobi - przyjacielu. Pokaz mi plyte z ktora nikt nigdy nie mial
problemu...
Stery do Live tez kiedys byly "doskonale" a jakos wszyscy te katre
kochaja.

>A dyski Hitachi - to ze sa produkowane przez IBM/Hitachi to nie znaczy
>zaraz ze to dyski cuda - jakos ostatnio nie widzi sie dyskow tego
>producenta w sklepach - po niedawnych jeszcze problemach z tymi
>urzadzniami. A to, ze nie chce Ci sie pisac oznacza brak argumentow.

Powiedz mi ile modeli dyskow IBM sprawialo problemy???

Musze przyznac, ze bardzo szybko potrafisz wydac osad nie stroniac
przy tym kompetnie od generalizowania. Szkoda.

Pozdrawiam
GLide