Re: modernizacja - Athlon czy P4?

Autor: Kobi (kobi_7_7_7_at_go2.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 18:21:45 MET

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości
> On Sat, 24 Jan 2004 06:29:01 +0100, Norbert wrote:
>
> [...]
>
> To troszkę inaczej.
> Intel, to gigant, przy którym AMD to firemka. Ale jest, a co by było,
> gdyby jej nie było ? Koszmarne ceny średnio szybkich procesorów.
>
> Intel nie może zginąć, ale AMD też nie - obie firmy są nam -
> użytkownikom - potrzebne. Pytanie: którą w miarę możliwości wspierać ?
>
> Mędzy bajki należy włożyć opinę, że Intel robi lepsze procesory, one
> są op prostu dobre. Ale to gigant, i swoich kooperantów trzyma krótko
> [...]
Z tym zdaniem w pełni się zgadzam. Faktem jest, że sympatia ludzi do AMD
i "nienawiść" do Intela wywodzi się stąd, że gdyby nie AMD to ceny
procesorów byłyby bardzo wysokie (co zresztą miało miejsce kiedy Intel
miał niemal monopol na ten segment). Ja również nie lubię wszelkiego
rodzaju i maści monopolistów - jedyne czego pragnę to konkurencji i
zdrowej rywalizacji na rynku - która nam - kupującym, zaoszczędzi
paruset złotych w kieszeni ;)

Pozdrawiam
Kobi

--
*** Epox 8RDA3I / Duron 800_at_1000MHz 125MHz FSB @ 1.75V ***
** TwinMOS 256MB 333MHz 6-2-2-2 / Chieftec HPC-360-202 ***