Re: Dysk Sata gubi dane

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 18:51:24 MET

Nieustraszony(a) niczym *Decomposed Angel* napisał(a):
> Mam dysk Maxtor DiamondMax +9 80 GB (8MB) 6Y080M0 SATA 80 Giga na płycie
> ASUSa A7N8X DELUXE i jest problem ze jak windows xp się włącza znajduje na
> nim błędy alokacji plików i usuwa z rejestrów istnienie katalogów (ten
 Mam trzy komputery na tych dokładnie dyskach.Na dwóch chodzi W2K, a na
trzecim XP prof.
Zero problemów. W Twoim przypadku szukałbym winy w kontrolerze SATA.Jaki
masz kontroler na płycie?
Ktoś tu niewdawno pisał że na Silikonach jakieś cuda się dzieją i trzeba
jakoby "wirtualny raid" zrobić

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!