GF3Ti, problem.

Autor: Takashi (takashi_at_wytnij.wp.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 19:02:08 MET

Witam! Hmm... mam pewien problem, mianowicie pewnego razu usłyszałem dizwne
bzyczenie, no i otworzyłem obudowe i zauważyłem, że kabel od zasilania
haczy o radiator od procka. Przesunąłem go (głupi robiłem to przy włączonym
kompie) i wyłączył się komputer. Nie chciał się włączyć, więc wyjąłem
kabel zasilania przy zasilaczu i włożyłem spowrotem, nadal nic, no to
wyjąłem kabel od zasilacza w płycie głównej i włożyłem go spowrotem. Tym
razem zadziałało, ale to co wyświetla monitor to istna tragedia. Widać
wszakżę w tle to co powinno być wyświetlane, ale na pierwszym planie jest
dużo jaskrawych kolorów i jakieś smieci :(. Przy tym problemie z zasilaniem
musiało coś się jebnąć z kartą graficzną, sprawdzałem tak powiezchownie,
ale wszystko wydaje isę w porządku, aktualnie jadę na RIVIE TNT2 M64,
zamiast mojego GF3 TI200. Co się mogło stać z tą kartą graficzną???!

--
 ,----.                       TakaSHI (takashi_at_wp.pl)