Dysk Sata gubi dane

Autor: Decomposed Angel (decomposed_angel_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 17:51:04 MET

Mam dysk Maxtor DiamondMax +9 80 GB (8MB) 6Y080M0 SATA 80 Giga na płycie
ASUSa A7N8X DELUXE i jest problem ze jak windows xp się włącza znajduje na
nim błędy alokacji plików i usuwa z rejestrów istnienie katalogów (ten
śmieszny początkowy skandysk). Nie to że zamykam niepoprawnie system i wręcz
losowe pliki i katalogi. Nie mam wirusów (choć to nie może być do końca
pewne). Zmieniłem system plików z ntfs na fat32 no to zmiana jest taka że
teraz mi się wszystko wlecze jak oszalałe. Ktoś mi powiedział że te dyski
potrafią właśnie tak robić. Co mam z tym fantem zrobić może ktoś już miał
taki przypadek ??

Mam jeszcze pomysł sformatawać cały dysk i od nowa partycje postawić i
formatować programem udostępnionym przez Maxtora, ale może przyczyna jest
inna ??