Re: Dysk Sata gubi dane

Autor: Decomposed Angel (decomposed_angel.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 12:55:56 MET

Nie podkręcam prockow 2500 Bartona nie widzę sensu nie jestem overcrcockerem

Partycje robiłem pqmagiciem 7

Ale jest już coś ściągnąłem program diagnostyczny maxtora i znalzl błąd o
kodzie Y3KS57

Ale jak czytałem na stronie to to nie jest numer błędu tylko jakby kod
uwierzytelniający związany z moim dyskiem numerem seryjnym który jest podstawą
do wymiany dysku na nowy w ramach gwarancj

Ktoś już na jakimś forum tak miał i mu wymienili na nowy