Re: Ostateczna decyzja

Autor: FORD (gfgf_at_gfgf.com)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 15:05:04 MET

Użytkownik "fest" <aprofest_at_op.pl> napisał w wiadomości

> Hej, jak sprawuje ci się ten monitor, może kilka słów - poproszę.
> O co chodzi z "maksymalny 700:1 typowy 500:1"

Wiekszość monitorów ma 450:1 lub 500:1.
, czy głośniki sa na
> standardzie?

Tak, wbudowane w podstawe. Oczywiście, żadna rewela, ale coś słychac. 5
symfonii nie posłuchasz.

> I normy sa jeszcze '99, a Belinea ma 2003 - czy to istotne, czy ma to
wpływ
> na jakość?

Normy. Nie patrzyłem na normy, kto patrzy tak naprawdę. Te normy i tak są
wymyslane
tylko dla prestiżu. Tak samo jak ISO.

> I napisz o swoich spostzreżeniach, dziei

Kiedy zobaczyłem pierwszy raz ten monitor srednio mi sie spodobał.
Jakis taki srebrno czarny. A potem go włączyłem. Naprawdę kontrast super.
Pracuję na 151s i nie ma porównania. 173 ma bardzo żywe kolory, nie wygląda
jak mocno spracowana i wyblakła bańka. Nic nie smuzy, chociaż ma czas
wygaszania plamki 25ms. Ani w grach (Medal of Honor, NFS), ani w filmach.
Pracuję na 1280x1024 75Hz (więcej karta nie daje).
po zainstalowaniu Pivota mogę pisać w Wordzie widząc całą stronę.
Robie tez trochę w Excelu, więc duzy obszar widzialności jest wskazany.
Mam cyfrówkę i tłuke trochę zdjęć. Bez powiększania zdjecie 2048x1532
jest bardzo ostre. Najlepiej na niego patrzeć z odległości ok 1m.

--
Pozdrawiam
Ford