Re: Sony E220 z 2000r, 449zl - jest sens ???

Autor: mishka (mishka_at_na.tlena.mi.wysylac.jakbyco)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 14:19:52 MET

> Myślę że jest sens monitorki sony są naprawdę dobre a za taką cenę e220 to
> rozsądna propozycja. Sam posiadam sony g-220 i kiedyś dałem za niego 1600
> zł! po jakiś dwóch latach monitor chodzi bez zarzutu - polecam!

G220 to zupełnie inny monitor niż E220
imho ja bym Soniaków z serii E nie kupował - bo są naprawde cienkie m
mają ostro spieprzoną geometrję jak na swoją cenę - poza tym jest tu
duży rozrzut parametrów zależny od egzemplarza

nie mniej obydwa modele mają solidny kineskop - pod tym względem, jeżeli
chodzi o monitory uzywane to dla trynitrona 10-lat to nie jest żaden
wiek (tyle że 10letnie nie są płaskie)

a więc trynitron to dobry typ - ale może poszukaj coś CTXa na
trynitronie) - CTXy są ~ w cenach soniaków z półki E a parametry mają
zbliżone do G

mishka