Re: Szukam cichego zasilacza

Autor: trzmiel (trzmielnospam_at_interia.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 14:28:39 MET

In news:bur6vb$b1s$1_at_korweta.task.gda.pl,
Robert_ <robi66_at_poczta.onet.pl> typed:

> ..ciekawe ja to w dB ten poziom halasu wychodzi. Nie moge
> nigdzie znalezc informacji.. chociaz opinie porownawcze
> uzytkownikow sa tu najcenniejsze. Ten najtanszy Chieftec 360
> to ma podobno 21dB..

tez czytalem ze jest dosc cichy, a gdzie indziej ze dual fan jest cichszy
:-)
zreszta jak kupisz cichy zasilacz to bedzie Ci przeszkadzal wentyl na procu,
jak zmienisz wentyl na procu to dyski itd... :-)

pzdr.
trzmiel