Esperanza i Jakoś(ć) ???

Autor: E.T. (keiretsu_at_hotmail.com)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 00:23:42 MET

He he, wolne żarty koleś!! ESPERANZA I JAKOŚĆ - to dobry temat na osobną
dyskusje!!

Z ostatniego cake 10 szt. Esperanza 800MB wyrzuciłem do kosza 4 płyty, bo
nagrywanie zatrzymało się na dobre przy 13-29% postępu.
To ma być jakość???

Chłopie, oni nawet nie płacą licencji Phillipsa (brak znaku COMPACT DISC),
pewnie kupują to od Chińczyków za grosze z fabryki w garażu i sprzedają u
nas jako tzw "markowe płyty".

Już lepiej kup Sony, TDK albo VERBATIM, ewentualnie osobiście polecam
europejską markę CREATION (pewnie jeszcze nie dostępna w Polsce).

E.T.

Użytkownik "Grzesiek" <jagy_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Dzięki za odpowiedź Jakoś mnie nie przekonałeś,
> Esperanza to Esperanza - im mogę w ciemno zaufać, a Waszej marki nie znam.
>
> Przynajmniej dbają o jakość swoich produktów i obecni są na rynku od wielu
> lat!!
>
> Pozdr
> Grzesiek
>
> Użytkownik "Tomek" <tomasz.pasnik_at_platinet.pl> napisał w wiadomości

> nośnikom

POSKA,