Re: DVD+R 8X?? Co to za marka PLATINET MEDIA

Autor: Tomek (tomasz.pasnik_at_platinet.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 23:23:32 MET

Tak się składa, że pracuję w PLATINET POLSKA i sprzedaję te płyty,
testowałem je na LITE ON LDW-811S i na Plextorze PX-708A - płyta jest
wykrywana bez problemu jako 8X - nie trzeba nawet upgradeować firmwaru.

Zapis ok 4,3 Gb trwa poniżej 8 minut.

Ritek, jest jedną z najlepszych fabryk DVD na świecie, myślę że tym nośnikom
możesz zaufać.

Jeśli jesteś zainteresowany, oto mój telefon: 012 6508010 wew. 22
albo gg: 1280766.

Jeśli spróbujesz, nie będziesz już szukał innych płytek

Pozdrawiam

Tomek.