Problem z nagrywarka

Autor: suSZi (freebsd_at_irc.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 23:31:18 MET

Mam problem ze swoja nagrywarka Sony CRX175A-RP v.1.0h, otoz wczoraj po
skopiowaniu pewnej plyty przy pomocy najnowszego Alcohol'a120%, nagrywarka
zaciela sie w sobie(nie wlancza sie nawet wewnetrzy wentylatorek) i nie
czyta zadnych plyt. System normalnie ja wykrywa, tacka sie otwiera i zamyka
bez problemu, ale po wlozeniu jakiejkolwiek plyty nic sie nie dzieje(tzn.
pali sie tylko kontrolka, ale wewnatrz nic sie nie "mieli"). Dziwne bo nigdy
wczesniej nie mialem zadnych problemow z tym sprzetem i nic nie wskazywalo
na to ze nadeszly ostatnie dni tej nagrywarki. Chcialem sprobowac zmienic
firmware ale nie moge zadnego znalesc w internecie i nie wiem czy wogole
moze to w czyms pomoc. Moze zna ktos jakies programy diagnostyczne,
serwisowe, etc ktore moglyby wyleczyc ta nagrywarke ??
Za wszelka pomoc z gory dzieki.

pozdrawiam