Re: RAID

Autor: Muzzy (muzzy4_nospam__at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 23:29:34 MET

Użytkownik "Marcin I." <m.i_at_beztegotxtpoczta.fm> napisał w wiadomości
> Użytkownik "aliceee" <aliceee_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Wiesz co to wogole jest RAID? jak nie to google.pl
a propos raid'a. zrobiłęm sobie właśnie kilka dni temu raid'a 0 z dwóch 40
ale różnych, samsunga ata 100 5400 i baracuda ata 100 7200. I zastanawiam
sie czy jest to bardzo opłacalne bo wiem ze ta baracuda jest dość szybka. Co
wy o tym myslicie? Acha i czy sa jakie programy do np monitorowania
macierzy. Moze da sie np stwierdzic czy którys dysk ma przestoje czekając na
wolniejszy, czy moze zapis jest rozkładany niesymetrycznie? Tak zgaduje ale
byłoby to ciekawe oprogramowanie.

Muzzy