Re: duzy dysk w starym kompie

Autor: Piotr K. (pk_at_idf.wywal.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 22:57:06 MET

będąc chyba na haju dtommy <dtommy_at_wytnij_to.wp.pl> , nie umiejąc krzyczeć
wystarczająco głośno, napisał(a)

> Upgrade biosu płyty głównej to jedyne co mi przychodzi do głowy.

> Nigdy nie słyszałem o takich programach ale myślę że nawet jeżeli go
> zdobędziesz to to będzie jakieś oszustwo albo połowiczne rozwiązanie.
> Bios nie potrafi obsłużyć takiego dysku i kropka.

Były 100 lat temu takie programiki, np. wczesny EZ-Drive Segate'a, Caviar
też coś robił do swoich. Kiedyś standardowo dawali do dysków. Może jakieś
ślady na stronach producentów dysków jeszcze są?

--
-----Piotr K.