Re: duzy dysk w starym kompie

Autor: Feromon (ferromon_at_op.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 01:32:06 MET

Użytkownik "dtommy" <dtommy_at_wytnij_to.wp.pl> napisał w wiadomości
> Nigdy nie słyszałem o takich programach ale myślę że nawet jeżeli go
> zdobędziesz to to będzie jakieś oszustwo albo połowiczne rozwiązanie.
> Bios nie potrafi obsłużyć takiego dysku i kropka.

Ontrack Disk Manager, ale on chyba tylko do dysków Seagate.
Omamiał BIOS i dysk był widziany caluśki. Było to w czasach
kiedy dysk 20GB był niewyobrażalnie olbrzymim dyskiem :))
Niestety, taki dysk włożony potem do nowej płyty był niewidzialny
bez specjalnego programiku. Ale jeśli dysk nie w kieszeni tylko na stałe,
to nie ma problemu. Należy się tylko wystrzegać różnych bootmanagerów
oraz narzędzi dyskowych naprawiających dysk.

Feromon