Re: duzy dysk w starym kompie

Autor: dtommy (dtommy_at_wytnij_to.wp.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 21:59:11 MET

Użytkownik Gonzo napisał:
> witam
>
> Mam starego compaqa armade po wlozeniu dysku 20 GB mozna zalozyc partycje na
> niecale 8 gb.

Upgrade biosu płyty głównej to jedyne co mi przychodzi do głowy.

> Z tego co pamietam do kompow stacjonarnych byl jakis programik ktory
> pozwalal na instalowanie duzych dyskow w starszych kompach.

  Nigdy nie słyszałem o takich programach ale myślę że nawet jeżeli go
zdobędziesz to to będzie jakieś oszustwo albo połowiczne rozwiązanie.
Bios nie potrafi obsłużyć takiego dysku i kropka.

--
  "Biblia uczy nas, że należy kochać bliźniego. Kamasutra uczy jak."