Re: Igloo Silent Breeze 462 II vs Arctic Copper silent 2L

Autor: dziubek (dziubek_at_NOSPAM.chwalowice.eu.org)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 17:55:53 MET

Też się zgodzę z poprzednia wypowiedzią kupiłem igloo ponad pół roku temu i
cichy jak mysz pod miotłą komp. chodzi 24/24h i zależało mi na ciszy teraz
najgłośniejszym elementem mego kompa bywa:
moja Baska IV i przetwornica napięcia w monitorze tak ze polecam igloo z
czystym sumieniem pozatym do małego oc. chyba się nadaje obecnie mam na nim
durka 1600_at_2000 i jakoś nic się nie przegrzewa
pozdrawiam
a pozatym cena igloo tez nie jest zbyt mała

dziubek