[HDD] Pytania

Autor: Tomek (tk-tk_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 18:01:53 MET

Mam plyte BIZ1A BIOS Ver:2.1 na chipsecie Intel 440BX/ZX rev 3. Na poczatku
obawialem sie, ze dysk 40 GB nie bedzie mi dzialal.

Pytania:
1) Czy jesli jakikolwiek dysk (nowy) 40GB dziala bez problemow to czy kazdy
dysk o tym rozmiarze rowniez bedzie dzialal na mojej plycie glownej?
2) Qmpel dal mi 40-tke SAMSUNGA do sprawdzenia. Niewiem czy to byl dysk z
ATA100 czy ATA133 - ma to jakies znaczenie? - mam na mysli jego poprawna
prace, a nie szybkosc. Zalozmy ze wspomniany dysk to ATA100 - czy w takim
wypadku ATA133 tez bedzie dzialal?
3) Jesli chodzila 40-tka to czy pojdzie tez 80-tka? - niekoniecznie musi mi
BIOS wykrywac pelna pojemnosc.

--
Tomek
http://www.osiedle-er.prv.pl