Re: Partycje

Autor: SQUIFFY (squfy_at_torun.com)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 17:59:50 MET

Użytkownik "PaVVcio" <Pavvcio_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy podzial dysku na partycje obniza jego wydajnosc?

ZDECYDOWANIE NIE
MAM SEAGATE BARRACUDĘ 120 GB 8MB CACHE MAM NA NIM 4 PARTYCJE O RÓŻNEJ
WIELKOŚCI I DZIAŁĄ REWELACYJNIE, LEPIEJ NIŻ 40 SEAGATE BARR Z JEDNĄ DUŻĄ
PARTYCJĄ ŁATWIEJ JEST COŚ ZNALEŻĆ JAK JEST POUKŁADANE W 4 SZUFLADACH NIŻ W
BURDELU W JEDNEJ. (POZATYM WINDOL SICZĘŚCIOWO SKANUJE PARTYCJĘ SYSTEMOWĄ
PRZY URUCHAMIANIU SYSTEMU)