Re: karta pci i laptop

Autor: Grzegorz Gabryś (gabi999_at_plusnet.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 17:47:22 MET

"Młynek" wrote:

> Mam nietypowa karte pci (do obsługi pewnego urzadzenia) i chce ja podłaczyc
> do laptopa. Jest jakas mozliwosc? bo duzy komp mnie juz denewuje (ciezki i
> monitor - wiecie). Moze jakos przez usb a moze jest jakas pcimcia i do niej
> "sprytne pudelko" gdzie moge se ta swoja karte wsadzic". Moze niech ktos mi
> napisze ze pci laptopowe wiele sie nie rozni od duzego i wtedy se
> beszczelnie tasma pci wyprowadze z laptopa na zewnatrz. pomozcie. jakies
> linki mile widziane nawet by english. dzieki

Antyczne laptopy mialy slot ale to nie bylo PCI, czyli zero szans na
podlaczenie, jedyna mozliwosc to zakup nowej karty lub budowa mini
kompa, wystarczy plyta, dysk, ram i karta sieciowa, wszystko ustawiasz
tak zeby zarzadzac to wszystko z laptopa. Masz podstawke pod laptopa,
powiedzmy wysokosci 5cm i masie okolo 1kg jesli znajdziesz maly zasilacz
do komputerow 1U

--
RC5-72 polska druzyna liczenia  CALA POLSKA LICZY Z NAMI :-)
http://stats.distributed.net/team/tmsummary.php?project_id=8&team=5993