karta pci i laptop

Autor: Młynek (mlyneks_at_wp.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 16:29:39 MET

Mam nietypowa karte pci (do obsługi pewnego urzadzenia) i chce ja podłaczyc
do laptopa. Jest jakas mozliwosc? bo duzy komp mnie juz denewuje (ciezki i
monitor - wiecie). Moze jakos przez usb a moze jest jakas pcimcia i do niej
"sprytne pudelko" gdzie moge se ta swoja karte wsadzic". Moze niech ktos mi
napisze ze pci laptopowe wiele sie nie rozni od duzego i wtedy se
beszczelnie tasma pci wyprowadze z laptopa na zewnatrz. pomozcie. jakies
linki mile widziane nawet by english. dzieki