Re: Jaki monitor 17" do 1000zł, HM703UT?

Autor: SobeK (sobek555_at_o2.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 12:57:55 MET

A ja tam uwazam ze takie samo ryzyko, ale z tego co wiem NEC-a sie bez
problemu wymienia, bo kumpel 2 x wymienial i 0 problemow. Jesli chodzi o
cene to tego NEC-a kupilem za 875 PLN i w zyciu nie zamienie go na IIyame
HM703UT lub 704UTC (chociaz to tez swietne monitory deklasujace LG i
Samsunga razem wzietych). Ale tak powiedzcie mi z drugiej strony - skoro
producentem kineskopow jest NEC/MITSUBISHI to przeciez te najlepsze
egzemplarze zostawiaja sobie, a te troszke gorsze ida na sprzedaz innym
firmom (czyz to nie jest logiczne??).

Pozdr
SobeK