Re: Czym wyczyscic rejestry?

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 13:00:28 MET

"Marco" <notrue_at_interia.pl> wrote in message

> A teraz jeszcze raz na spokojnie przyjrzyj się swojej odpowiedzi...
> I co widzisz?
> Bo ja widzę...
> - odpowiedz na pytanie, które nie powinno znalezc się na tej grupie
> - straszny bałagan i nieczytelnosc
> - niepotrzebe cytaty, pozdrowienia i "ptaszki"
> - odpowiedz nad cytowanym postem, zamiast pod
>
> Na przyszłosc zanim się wypowiesz radze lekture www.ntg.prv.pl

A ja radze lekture netykiety i stosowania delimitera i siga. Po drugie
po co ciagniesz temat? Odpowiedz poszla i temat sie skonczyl, a przez
Ciebie ktos kto jedzie na modemie niepotrzebnie czyta jakies bzdury.
Moze i nie ta grupa, ale odpowiedz juz poszla i nikt wiecej nic nie
dopisal, poza Wami...

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski