Re: Walnieta drukarka HP656c ?

Autor: Janusz (jb23_at_alpha.net.pl.nospam.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 13:06:37 MET

"Krzysztof Kucharski" <szpunk_at_friko6.onet.pl> wrote
> Nie wiem jak ten konkretny model, ale znane mi drukarki HP _zwykle_
> potrafia obejść się bez kolorowego atramentu i po zaznaczeniu "Druk w
> odcieniach szarości" znakomicie drukują półtony.
> IMHO - wolę półtony z B-W niż z Color.

no wlasnie, w domu sprawdzilem stare wydrukowane kartki. ewidentnie po
prostu
jest to szary z czarnego (rozstrzelenie kropel) a nie skladanie kolorow.

Takze niestety sytuacja jset nadal nierozwiazana... drukarka uparcie odmawia
drukowania jakichkolwiek szarosci w zadnym z trybow... wogole.

Co moze byc walniete?

Janusz