Re: Zlacze USB do starej plyty AT

Autor: Stanislaw Chmielarz (schmielarz_at_uniprojekt.com.PL)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 10:05:35 MET

In article <bum5rr$3ti$1_at_atlantis.news.tpi.pl> "nijou" <nijou_at_REMOVE.go2.SPAM.pl> writes:
>From: "nijou" <nijou_at_REMOVE.go2.SPAM.pl>
>Subject: Zlacze USB do starej plyty AT
>Date: Wed, 21 Jan 2004 13:40:50 +0100

>- Czy moge bezpiecznie podpiac sledzia od ASUSA do mojej plyty? Istnieje
>ryzyko uszkodzenia plyty/urzadzenia USB?

Nie mozesz ! Szukalem takiego sledzia od ASUS'a ale w koncu kupilem na
gieldzie blache z 2 portami i podlaczylem zgodnie z rozpiska na plycie.
Sprawdzone porty dzialaja.

>- Czy istnieje kilka standardow takich wyprowadzen i jak je odroznic?

Czytac opisy od plyt glownych. Sam przegladajac zauwazylem 3 rodzaje ukladow
szpilek na plytach na tyle rozne, ze zasilanie +5V bylo odwrotnie ...

>Skad moje watpliwosci? Do sledzia od ASUSA jest przymocowana plytka
>drukowana z elektronika (2 kondensatory, jakies oporniki?). Na Allegro

Bo zawiera prawdopodobnie wyjscie dla IRDA ... Kiedys chetnie bym Ci dal
sledzia i pare zlotych za ten Twoj od ASUS'a ale juz zrobilem a z IRDA nie
korzystam. Na gieldzie zaplacilem 15zl za sledzia z 2 portami USB.

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_stanislaw.chmielarz.name