Zlacze USB do starej plyty AT

Autor: nijou (nijou_at_spam.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 13:40:50 MET

Witam. Planuje postawienie serwera na starym kompie z plyta glowna
Shuttle HOT-555 v1.4. Do serwera bedzie podpieta przez USB Neostrada.
Problem w tym, ze do plyty nie dostalem oryginalnego sledzia z
wyprowadzeniem USB. Znajomy podarowal mi takiego sledzia, ale od plyty
ASUS. Moje pytania wiec:

- Czy moge bezpiecznie podpiac sledzia od ASUSA do mojej plyty? Istnieje
ryzyko uszkodzenia plyty/urzadzenia USB?
- Czy istnieje kilka standardow takich wyprowadzen i jak je odroznic?

Skad moje watpliwosci? Do sledzia od ASUSA jest przymocowana plytka
drukowana z elektronika (2 kondensatory, jakies oporniki?). Na Allegro
czlowiek sprzedaje tez takie sledzie, ale bez elektroniki, o ile to
widac (http://www.allegro.pl/show_item.php?item=20252832)...

dzieki za ew. pomoc
nijou