problem z epox 8rdae (nForce2) i radeonem 9000

Autor: Agata (agata.maselek_at_marley.com.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 10:08:57 MET

Witam,

od kilku dni mam w/w plyte i nie moge jej uruchomic z Radonem 9000. Komputer
jest po prostu martwy, nic sie nie dzieje. Natomiast ta plyta bez problemu
odpala sie z moja starsza karta graficzna - Geforce 2 mx. W czym jest
problem ? Radeon chodzi na agp x2, x4, x8. Epox natomiast ma AGP tylko na
1.5 V. Wiec tutaj problemu nie powinno byc, bo AGP x4 = 1,5 V. Dodam, ze
Radeon jest orginalny od Ati.

blagam wrecz o pomoc :)

Agata