Re: Szkola Policealna

Autor: Marcin Szumilas (szumi04_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 22:37:25 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w
wiadomości news:Xns9476F12CD5493silvermango2pl_at_212.85.112.42

> ROTFL czyli w/g Ciebie informatyk to programista?

Przyznam się, że ja myślałem, że tak. Napisz, bo ciekawy jestem.

Z pewnością informatyk musi mieć jakąś wiedzę związaną z komputerami.
Chyba nie musi to być wiedza o sprzęcie.

MZ umiejętność obsługi jakichkolwiek programów wiedzą nie jest - bo to
umiejętność, nie wiedza.

Programowanie to czynność, która najbardziej mi się kojarzy z
informatyką - więc jak to jest?

Pozdrawiam,
MSz