Re: Szkola Policealna

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 23:42:29 MET

"Marcin" <no-one_at_n-spam.com> wrote:

> Ja sobie dziele informatyke na 2 kategorie:
> - prawdziwa informatka
> - informatyka zakladowego

ROTFL :)

> Szkoly poliecalne to ksztalca raczej nie informatykow
> a 'informatykow zakladowych'.
> Czyli taki pan(i) co to Windowsa zainstaluje, przy wordzie pomoze,
> polaczenie z Internetem skonfiguruje, jakas stronke w HTMLu
> zrobi (najlepiej w edytorze graficznym), itp.

Z angielskiego Helpdesk. Jest zapotrzebowanie na tego typu ludzi. Jak byl
duzy szum, ze w Niemczesz potrzebuja informatykow to wlasnie potrzebowali
Helpdesk'ow/technikow informatykow.

> W zasadzie nie ma to nic wspolnego z informatyka.

To prosze zdefinjuj co co to jest _informatyka_ oraz kogo mozna nazwac
_informatykiem_ oraz kiedy mac cos wspolnego z _informatyka_ a kiedy nie.

> Informatyka prawdziwa jest w zasadzie tylko na uniwerkach
> i politechnikach oraz w kliku prywatnych szkolach w Polsce.
> Tutaj sie zajmuja algorytmami, programowaniem, projektowaniem
> itp.

Fajny termin: _prawdziwa_informatyka_

> IMHO wlasciwsza grupa to pl.comp.programming

ROTFL czyli w/g Ciebie informatyk to programista?

Pisze programy jestem _prawdziwym_informatykiem_ ale robi :)

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,