Re: Szkola Policealna

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 23:00:38 MET

"Marcin Szumilas" <szumi04_at_klub.chip.pl> wrote:

> Przyznam się, że ja myślałem, że tak. Napisz, bo ciekawy jestem.

A administratorzy, zarzadzajcymi stukturami informtycznymi? A
wdrozeniowcy? Zazwyczaj malo maja bezposrednio wspolnego z
programowaniem.

> Z pewnością informatyk musi mieć jakąś wiedzę związaną z komputerami.
> Chyba nie musi to być wiedza o sprzęcie.

Czemu ograniczasz sie do sprzetu?

> MZ umiejętność obsługi jakichkolwiek programów wiedzą nie jest - bo to
> umiejętność, nie wiedza.

!?!

Analogicznie: Programowanie wiedza nie jest - bo to umiejetnosc, nie
wiedza.

Widzisz, ze to strasznie bez sensu zdanie?

> Programowanie to czynność, która najbardziej mi się kojarzy z
> informatyką - więc jak to jest?

Tak, ze informatykow dzieli sie na programistow, administratorow,
wdrozeniowcow...

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,