Re: Zestawienie drugie

Autor: Marsjanin (01.2004.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 14:10:48 MET

        Witam Grupę, witam Ciebie, GLide! :-)
        Piszesz elaborat na 67 linii, a starczyłoby:

> Wychodze zawsze z zalozenia ze nie ma sensu 2x wydawac kase na to
> samo.

Ja też, ale kolega już praktycznie pojechał po kompa... Nerwowy się
jakiś zrobił. Jego sprawa. Wolę (on też, z pewnością) wydać dwa razy
na wiatrak, niż dwa razy na grafę, czy HDD.

> Wiec inaczej - gry typowo 2d (sa jescze takie? ;-) beda chodzic w obu
> wypadkach tak samo, natomista wszystko co bedzie uzywac 3D niestety
> bedzie z powodu braku T&L tracic tym wiecej im bardziej skomplikowana
> geometrie i wiecej zrodel siatla bedzie sie znajdowac na ekranie.

        :-O Czacha dymi. Nareszcie załapałem, o co chodzi w tym
zamieszaniu...

> Dobra - moj "niekumaty" sasiad sobie poradzil. :-D

No i Live'a mu w końcu poradziłem.

> Spytaj gwaranta :-)

Mogę tylko sklepikarza. Heh... Loteria. Cóż, czas pokaże.

> Poawiadam, ze mam 2 i nie narzekam, a nie lubie miec wolowatego kompa.

Tam jednak nie wchodzą w grę dwa dyski, ani też 120 GB, a ten jeden
być może będzie musiał przyjmować dwa strumienie po 44100 stereo, więc
8MB dość pożądane.

> Jesli nie upierasz sie przy XP (b. pozytywnie) to instaluj 2000. Nawet
> nie mysl o rodzinie 9x.

        Heh... 2k nie sprzedają, tam przynajmniej. A box'a nie kupi, tylko
OEM przecież... Jemu decyzję pozostawiłem, skoro mu się tak spieszy...

--
<>  Pozdrawiam / Regards,  <>  2004.01.21 14:07'50
<>        Marsjanin.       <>  Winamp gra / Winamp's playing: