Re: Zestawienie drugie

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 03:17:13 MET

On Wed, 21 Jan 2004 14:10:48 +0100, Marsjanin
<01.2004.usenet_at_marsjanin.tk> wrote:

>Tam jednak nie wchodzą w grę dwa dyski, ani też 120 GB, a ten jeden
>być może będzie musiał przyjmować dwa strumienie po 44100 stereo, więc
>8MB dość pożądane.
Nie zartuj - przeciez nie padnie przez te marne 8MB/s na kolana!

Pox XP od biedy styka - byle nie uruchamiac zbyt duzo rownoczesnie.

> Heh... 2k nie sprzedają, tam przynajmniej. A box'a nie kupi, tylko
>OEM przecież... Jemu decyzję pozostawiłem, skoro mu się tak spieszy...
No fakt - niestety ludzie kupuja zwykle to co najbardziej kolorowe i
nowe a nie to co najlepsze i tak dzis ten rynek wyglada.

Pozdrawiam
GLide