Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: GrzeGorz (ggUSUN_at_TOpoczta.gazeta.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 20:43:32 MET

Pasterz napisał(a):

> Nie znam się niestety na nowych podzespołach do kompa i w związku z tym mam
> prośba: Czy mógłby ktoś mi podać jakąś dobrą konfiguracje sprzętową tak do
> 3000 z monitorem.... Na użytek biurowo-domowy. A zasadzie im taniej tym.

Ja niedawno też składałem sobie sprzęt i oto co kupiłem:
Abit NF7
Athlon 2000+
512 RAM Kingston PC3200
Wentyl Spire jakiśtam
Radeon 9200 64 MB 128 bit
Caviar 80 GB 7200 8 MB Cache
CDRW LiteON 52x32x52
Samsung 765 MB
do tego klawiatura, mysz, FDD standard i obudowa z zasilaczem Modecom

Razem ok 3000 dałem i jestem bardzo zadowolony.

--
Pozdrawiam
GrzeGorz