Re: FORMAT C: i... NIC :/

Autor: fren (frenesia1_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 20:35:23 MET

Patefoniq <spam_tutaj_at_interia.pl> napisał(a):

 Za malo szczegolow, cos wiecej, jak sie zachowuje po instalacji,
> kiedy zaczyna sie wieszac, tzn. po wlaczeniu, po dluzszej pracy. Jaki
> sprzet(konfiguracja kompa) itp. itd...

Zachowuje się dokładnie tak jak przed instalacją, czyli często wiesza się
przy uruchamianiu, ale włącza też okno zamykania - wisi konkretny program -
czasem zamknięcie go pomaga a czasem nie i trzeba reset. Poza tym w ogóle
wiesza się bez powodu przy różnych programach - a to Kazaa a to Nero, a to
Outlook. (odintalowałam kaze, jest jakby odrobinę lepiej, znaczy rzadziej cos
wisi, ale jednak)
Co do sprzętu - płyta MSI KT3V, procesor AMD athlon 1700xp+ , dysk 4-gb/7200
WDC 8MB (tak mam w gwarancji, bo nie mam pojęcia co to znaczy, ech ;> )