Re: agp - jestem lamerem :)

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 20:10:24 MET

On Wed, 21 Jan 2004 10:42:16 +0100, "Bogdan S"
<bogdan_at_losthope.com.pl> wrote:

> jasne - jets to napiecie sygnaly "obrobki -transferu", czyli jakiej wartosci

Widzę, że kolega mi też nieźle pod sufitem zakręcił...
W końcu wyszło na to, że ja kłóciłem się o sygnaling, a kolega twardo
obstawał przy zasilaniu co zauważyłem dopiero przed chwilą po
przeczytaniu całego wątku od początku. Zwracam honor ;-).
A skąd kolega wytrzasnął takie tłumaczenie "signaling"?

--
Pozdrawiam
  Bartek