Re: Microtek 4800 - świecąca lampa :-/

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 08:13:12 MET

> Kupiłem w końcu skaner - Microtek 4800. Wszystko ślicznie,
tylko jeden mały
> denerwujący szczegół: ciągle świeci się w nim lampa :] W
ScanWizard jest
> odpowiednia opcja, która reguluje czas po którym ma się
lampa wyłączać.

Mam skaner 3830 i dokladnie ten sam problem. Jak ospalisz
ScanWizarda to owszem lampa zgasnie po okreslonym czasie a
jak go odpalac nie bedziesz to swieci caly czas. Pisalem juz
do przedstawicielstaw Microteka w tej sprawie i w zasadzie
jedyna rada bylo wylaczanie skanera z pradu a ze nie mam
wylacznika to nurkuje pod biurko i wypinam go z listwy
zasilajacej. Ja akurat skanuje od czasu do czasu wiec nie
jest to jakis wielki dla mnie problem... ale faktycznie cos
powinni z tym ztobic. Moja wiedza w tym zakresie ma jednk
juz ponad rok.. moze cos juz poprawili i sa jakies nowsze
stery.. sprobuj poszukac w sieci.

PS.
..tak wogole to ze skanera jestem bardzo zadowolony.

Robert