Microtek 4800 - świecąca lampa :-/

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 23:30:42 MET

Witam!

Kupiłem w końcu skaner - Microtek 4800. Wszystko ślicznie, tylko jeden mały
denerwujący szczegół: ciągle świeci się w nim lampa :] W ScanWizard jest
odpowiednia opcja, która reguluje czas po którym ma się lampa wyłączać. I to
nawet działa, tyle że do czasu aż nie wyłączę/zrestratuję Windowsa (czasami
też zapomina po wyłączeniu któryś raz z kolei ScanWizarda, ale tego nie jestem
pewien). Po każdym włączeniu Windowsa muszę odpalić SW i kliknąć OK w odpowied-
nim okienku - i to wystarczy, bo ustawienia są pamiętane tylko nie wiedzieć
czemu bez tego kliknięcia w OK nie są stosowane. Jakieś pomysły jak temu
zaradzić? W archiwum odszukałem tylko, że faktycznie robi to ta opcja o której
piszę i że odpowiada za to jakiś program siedzący na trayu, który zresztą u
mnie też sobie jest i ma się całkiem dobrze :-/

--
pozdrawiam,
Andrzej