Re: Co kupić: Radeon 9200 128MB (128bit) czy GF 5200 FX 128MB (128 bit)?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 22:47:17 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak Aragorth napisał:

> Pytanie takie jak w temacie.
> Zastanawiam się nad zakupem jednej z ww kart...
> Zasadniczo potrzebuję karty do gier... Bardziej zależy mi na
> wydajności niż na jakości.

Zasadniczo dozbieraj kase na lepszą karte. dołóż kasy i kup R9500 z
odblokowanymi potokami

> Generalnie to jestem za "Radkiem", jednak nie bardzo mogę się
> zdecydować... Dodatkowo mam problem, ponieważ słysząłem, iż Radeon
> 9100 jest wydajniejszy od 9200, tylko ze nie obsługuje pewnych
> funkcji Direct 9.

Obie karty nie obsługują DX9. A 9100 coprawda jest szybszy ale też jest
sporo droższy. R9200 64MB 128bit kupisz już za 280 zł

> Który wybrać? I jak generalnie wygląda kwestia
> wsparcia gier dla Radeonów. Podobno nie mają wsparcia w niektórych
> grach. Czy to prawda?

Problemów jest troche, ale nie sa aż tak dokuczliwe. Każde nowe stery
eliminują część. Oczywiście wsparcie jest w każdej grze, ale pojawiają
sie problemy

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Durathlon 2000MHz (10x200)