Re: Szkola Policealna

Autor: Grizon (grizon_at_nowhere.com)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 22:37:54 MET

Czesc,

Taka szkola policealna to niestety slabe przygotowanie do pozniejszego
startu na uczelnie, bo w tej szkole beda Cie zapewne uczyc informatyki a nie
przedmiotow, ktore sa wymagane na egzaminach wstepnych. Choc jesli masz
slabe szanse zdac egzamin wstepny to moze jest jakies wyjscie. Choc mnie
osobiscie to sie malo podoba.
Za moich czasow na egzaminach wstepnych to sie wymagalo matematyki, fizyki i
jezyka (ja zdawalem rosyjski :-)))) )
Polecam zakup zbiorow z zadaniami z egzaminow z lat poprzednich, duzo z tego
sie powtarza.

Studia informatyczne maja wbrew pozorom bardzo malo wspolnego z PC'tem.
Tak jak juz ktos powiedzial, hardware zajmuja sie goscie na elektronice.

Pozdrawiam,
Andrzej.