Co kupić: Radeon 9200 128MB (128bit) czy GF 5200 FX 128MB (128 bit)?

Autor: Aragorth (supahfly_at_op.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 15:56:21 MET

Pytanie takie jak w temacie.
Zastanawiam się nad zakupem jednej z ww kart...
Zasadniczo potrzebuję karty do gier... Bardziej zależy mi na wydajności niż
na jakości.
Generalnie to jestem za "Radkiem", jednak nie bardzo mogę się zdecydować...
Dodatkowo mam problem, ponieważ słysząłem, iż Radeon 9100 jest wydajniejszy
od 9200, tylko ze nie obsługuje pewnych funkcji Direct 9. Który wybrać?
I jak generalnie wygląda kwestia wsparcia gier dla Radeonów. Podobno nie
mają wsparcia w niektórych grach. Czy to prawda?

Pomóżcie.

Aragorth