Re: 60 stopni a 40 czy to normalne ?

Autor: wredniak (eidar_spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 20:02:46 MET

marcin d. wrote:

> (Mam plyte ASUS A7N8X Deluxe, procesor Athlon 2500+ i wiatrak Termaltake
> Volcano 11+)
mam taka sama plyte i procek (barton) 2500_at_2700 tylko wiatrak silent
boost, ta sama firma, ati 9800 Pro(tez troche ciepla)

> Chodzi mi o to, ze w biosie pokazuje mi temperature 60 stopni a w Asus Probe
> mam 40 stopni a co do dokladnosci bo mysialelm ze ten ASUS Probe oszukuje i
> zainstalowalem Motherboard Monitor 5 i sie okazalo, ze tak samo wskazuja,
> taka sama roznice czyli 20 stopni, a co do predkosci wiatraka to non stop

w tej chwili (komputer chodzi 24h/dobe, wlaczone seti) mam 52 stopni na
diodzie w procku, 47 na sokecie i 27 w obudowie
temperatura otoczenia to 25 stopni
silent boost ma 2556 rpm
2x wiatraki zasysajace powietrze
2x wypychajace
wszystkie okolo 2000rpm

komp nie jest tak bardzo glosny .. wczesniej mialem glosniejszy

wredniak