60 stopni a 40 czy to normalne ?

Autor: marcin d. (tiger_11_at_wp.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 19:19:49 MET

Witam...
Mam (duzy) problem, a dokladnie chodzi o temperature.
(Mam plyte ASUS A7N8X Deluxe, procesor Athlon 2500+ i wiatrak Termaltake
Volcano 11+)
Chodzi mi o to, ze w biosie pokazuje mi temperature 60 stopni a w Asus Probe
mam 40 stopni a co do dokladnosci bo mysialelm ze ten ASUS Probe oszukuje i
zainstalowalem Motherboard Monitor 5 i sie okazalo, ze tak samo wskazuja,
taka sama roznice czyli 20 stopni, a co do predkosci wiatraka to non stop
jest 4400 RPM i w biosie i ASUS Probe z tym nie ma zadej roznicy.
(przy takiej predkosci wiatraka to jak wlaczyc suszarke na niskich obrotach)
Czy znajdzie sie ktos taki co sie zna na tego typu...
Co mozna z tym zrobic?

z powaznaniem...