Re: Zestawienie drugie

Autor: Marsjanin (01.2004.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 13:55:19 MET

        Witam Grupę, witam Ciebie, GLide! :-)
        Piszesz elaborat na 30 linii, a starczyłoby:

> Do grania na R9200SE?????
> Hmmmmm wiecej zyska na wiekszej ilosci pamieci.

Nikt nie mówił o graniu. Boszszsz... Potrzebuję złożyć tanio wydajnego
kompa. Wszelkie specjalne żądania napisałem. Grafika - prawie
nieważna, za to dźwięk musi *hulać* i to w Hi-Fi. Grafy pewnie
wystarczyłoby 8 MB, albo w porywach 16.

> Tu sie zgadzam ale sugerujesz koledze kolejne inwestycje wiekszy proc
> , wiecej pamieci..... ciekawe co on na to.

Właśnie. Szczególnie przy takiej argumentacji, hehe. Może kupię 512,
ale wtedy *na pewno* no-name, i tylk oze względu na Windowsa XP.

BTW pamięci - jaka to jest pamięć "markowa" - oprócz Kingstone'a?
Rzucę kilkoma nazwami:

- Major
- Infineon
- TwinMos
- GeIL

Nazwy pochodzą z cennika tego "naszego" upatrzonego sklepu. A więc?

--
<>  Pozdrawiam / Regards,  <>
<>        Marsjanin.       <>