Re: Zestawienie drugie

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 18:33:25 MET

On Sat, 17 Jan 2004 01:11:15 +0100, "Piotr K." <pk_at_idf.wywal.pl>
wrote:

>Ważne, żeby była tania, wygodna w montażu i miała dobry zasilacz. Za 120
>kupisz
LOL!!!! Z dobrym zasialczem??? Jaja sobie robisz??

>Obsługuje i przejsciufki nie trza. Tylko jak słyszę SiS to mnie ciarki
>przechodzą
Jakies traumatyczne wspomnienia??? Fakt - klka lat temu sis miewal
rozne niekoniecznie udane konstrukcje. 746 natomiast jest bardzo udany
model a ze przy okazji ceny plyt na nim opartych sa niskie to tylko z
pozytkiem dla nas.

>Ziarko wyżej.
Do grania na R9200SE?????
Hmmmmm wiecej zyska na wiekszej ilosci pamieci.

>Kup 512
Tu sie zgadzam ale sugerujesz koledze kolejne inwestycje wiekszy proc
, wiecej pamieci..... ciekawe co on na to.

>Rozważ Daytek'a - b. tani i niezły (550)
Dawnoo nigdzie tego nie widzialem... Czyzby przez ostatnie 3lata
dokonali jakies rewolucji technologiczno-jakosciowej?

Pozdrawiam
GLide